Нагадуємо, що право на податкову знижку за 2016 рік можна реалізувати лише до 31 грудня 2017 року. До настання граничного терміну подання декларації для реалізації права на податкову знижку за минулий рік залишилось менше 3 місяців.

Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки за 2016 рік можна прочитати тут: http://ck.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/311554.html

ГУ ДФС у Черкаській області нагадало фізичним особам про право на нарахування податкової знижки за навчання за минулий рік: http://ck.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/310962.html з іпотечного житлового кредитування: http://ck.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/311006.html та з переобладнання транспортного засобу: https://www.facebook.com/pg/sfs.cherkasy/notes/ Тепер щодо права на нарахування податкової знижки на будівництво (придбання) доступного житла

Згідно з пп.166.3.8 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема, суми витрат платника податку на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.

Інформація за темою з Бази знань Державної фіскальної служби України, категорія 103.06.08. Адреса розміщення ресурсу: http://zir.sfs.gov.ua/

Так, згідно з пунктом 4 ст.4 Закону України «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» пільговий іпотечний житловий кредит – це фінансовий кредит, що надається громадянинові для будівництва або придбання доступного житла уповноваженим банком, рефінансування якого здійснює Державна іпотечна установа або Національний банк України, чи фінансовою установою - виконавцем державної цільової програми будівництва (придбання) доступного житла. Доступне житло - збудовані і ті, що будуються за державної підтримки, житлові будинки (комплекси) та квартири (п.1 ст.4 наведеного Закону). Державна підтримка надається шляхом (п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2009 року №140 «Про затвердження Порядку забезпечення громадян доступним житлом»):
- сплати за рахунок коштів державного та/або місцевого бюджету 30 відсотків вартості нормативної площі доступного житла. При цьому громадянин вносить на свій поточний рахунок, відкритий в уповноваженому банку, кошти в обсязі 70 відсотків вартості нормативної площі доступного житла;
- надання уповноваженими банками або виконавцем (у разі, коли це передбачено законом) пільгового іпотечного житлового кредиту на строк до 30 років. Відсоткова ставка фінансування за такими кредитами встановлюється у розмірі не більше облікової ставки Національного банку плюс 2 відсотки.
При цьому, державна підтримка надається з розрахунку не більш як 21 квадратний метр на одну особу та додатково 10,5 квадратних метра загальної площі житла на сім’ю. Решту вартості житла сплачує громадянин, який уклав договір про будівництво (придбання) доступного житла, за власні кошти (п.3 ст.4 Закону «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва»).

Враховуючи те, що при будівництві (придбанні) доступного житла платник податків має право скористатися державною підтримкою у вигляді сплати державою 30 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або надання пільгового іпотечного житлового кредиту в уповноваженому банку, а решта вартості житла сплачується фізичною особою за власні кошти, то до складу податкової знижки включаються витрати, які особисто понесені фізичною особою на будівництво (придбання) доступного житла та погашення пільгового іпотечного житлового кредиту і відсотків за ним.

Які документи, крім декларації має подати платник податку, щоб скористатись правом на нарахування податкової знижки на будівництво (придбання) доступного житла?

Відповідь: Для того щоб скористатися правом на отримання податкової знижки, платник податку - резидент подає до контролюючого органу податкову декларацію про майновий стан і доходи до 31 грудня включно наступного за звітним податкового року. Разом з цим, на вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації з цього податку. Такими документами можуть бути:

  • договір про обслуговування коштів для будівництва (придбання) доступного житла, укладеного між громадянином та регіональним управлінням Державної спеціалізованої фінансової установи «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву»;
  • первинні документи (квитанція, фіскальний або товарний чек, прибутковий касовий ордер) та інші.

Головне управління ДФС у Черкаській областіб
відділ комунікацій управління організації роботи

Каталог предприятий

Каталог предприятий г.Черкассы и Черкасской области

...
Карта предприятий

Ваше предприятие на карте г.Черкассы

...
Новости

Черкасские независимые новости

...
Форум

Черкасский форум на city.ck.ua

...
Інформація ДФС

Інформація Державної фіскальної служби

...
Інформація ФДМ

Інформація Фонду Державного майна

...
Налоговая справка ГФС

Архив налоговой справки

...
Установка спутникового телевидения
Городская справка

Информационно-справочный раздел г. Черкассы

...
Фотогалерея

Фотогалерея г.Черкассы и Черкасской области

...
Услуги портала

Услуги информационно-делового портала city.ck.ua

...
Продажа репродукций картин
Ярошенко Анастасия