У зв’язку із запровадженням в експлуатацію з 02.08.2018 програмного забезпечення «Ліцензування виробництва та обігу (спирт, алкогольні напої, тютюнові вироби)» та відповідно до розпорядження ДФС України від 28.02.2018 № 18-р «Про ведення Реєстру виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», з 2 серпня 2018 року заяви на ліцензії приймаються за єдиним зразком. Зразок додається.

Така заява заповнюється суб’єктами господарювання в залежності від дії яку необхідно здійснити, а саме:

  • Видача ліцензії
  • Внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію)
  • Переоформлення ліцензії та внесення змін РРО
  • Видача дубліката ліцензії
  • Анулювання ліцензії

Пропонуємо платникам прочитати та використовувати рекомендації для заповнення заяв на:

  • Видачу ліцензії
  • Внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію)
  • Переоформлення ліцензії та внесення змін РРО
  • Видача дубліката ліцензії та
  • Анулювання ліцензії

Крім того, для оформлення нової ліцензії, видачі дубліката ліцензії, подовження терміну дії ліцензії до ГУ ДФС у Черкаській області необхідно надавати платіжні документи (квитанція, платіжне доручення) по кожній заяві окремо (тютюнові вироби та алкогольні напої), а саме: окремий пакет документів подається на оформлення по кожному торгівельному об’єкту.

Ще одне – щодо заповнення пункту 5 заяви «Код та назва виду діяльності». Платникам, які провадять відповідну діяльність для оформлення/подовження/внесення змін до ліцензій, необхідно мати діючий код «КВЕД»:

  • 47.11 (роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах, переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами);
  • 47.25 (роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах);
  • 47.26 (роздрібна торгівля тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах);
  • 56.10 (діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування);
  • 56.30 (обслуговування напоями).

Рекомендації щодо заповнення заяв на видачу ліцензії, на отримання ліцензії суб’єктом господарювання - у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у наступній послідовності:

1. «особа» – необхідно обрати «фізична особа та заповнити реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»

2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»

3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»

4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання»

5. «код та назва виду діяльності»

6. «обрати дію» в даному випадку видача ліцензії

7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єкт господарювання»

9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»

10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»

11. «вказати весь перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

12. «інформацію про внесення платежу за ліцензію – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку» після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»

14. «у вказаному пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді при цьому заява на отримання ліцензії була подана в електронному вигляді»

15. « підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданих документів» 16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»

Рекомендації щодо заповнення заяв на внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію), при внесенні чергового платежу за ліцензії суб’єктом господарювання - у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у наступній послідовності:

1. «особа» – необхідно обрати «фізична особа та заповнити реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»

2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»

3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»

4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання»

5. «код та назва виду діяльності»

6. «обрати дію» в даному внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію)

7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єкт господарювання»

8. «зазначити номер ліцензії яка видавалась контролюючим органом»

9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»

10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»

11. «вказати весь перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

12. «інформацію про внесення платежу за ліцензію – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку» після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»

14. «у вказаному пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді при цьому заява на отримання ліцензії була подана в електронному вигляді»

15. «підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданих документів»

16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»

Рекомендації щодо заповнення заяв на переоформлення ліцензії та внесення змін РРО, при переоформленні ліцензії та внесення змін РРО суб’єктом господарювання - у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у наступній послідовності:

1. «особа» - необхідно обрати «фізична особа та заповнити реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»

2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»

3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»

4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання»

5. «код та назва виду діяльності»

6. «обрати дію» в даному випадку переоформлення ліцензії

7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єкт господарювання»

8. «зазначити номер ліцензії яка видавалась контролюючим органом»

9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»

10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»

11. «вказати весь перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку» після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»

14. «у вказаному пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді при цьому заява на отримання ліцензії була подана в електронному вигляді»

15. «підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданих документів»

16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»

Рекомендації щодо заповнення заяв на видачу дубліката ліцензії, при видачі дубліката ліцензії суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у наступній послідовності:

1. «особа» - необхідно обрати «фізична особа та заповнити реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»

2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»

3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»

4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання»

5. «код та назва виду діяльності»

6. «обрати дію» в даному випадку видача дубліката ліцензії

7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єкт господарювання»

8. «зазначити номер ліцензії яка видавалась контролюючим органом»

9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»

10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»

11. «вказати весь перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

12. «інформацію про внесення платежу за ліцензію – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»

13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку» після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»

14. «у вказаному пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді при цьому заява на отримання ліцензії була подана в електронному вигляді»

15. «підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданих документів»

16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»

Рекомендації щодо заповнення заяв на анулювання ліцензії, при анулюванні ліцензії суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у наступній послідовності:

1. «особа» - необхідно обрати «фізична особа та заповнити реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»

2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»

3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»

4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання»

5. «код та назва виду діяльності»

6. «обрати дію» в даному випадку анулювання ліцензії

7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єкт господарювання»

8. «зазначити номер ліцензії яка видавалась контролюючим органом»

9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»

10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»

13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку» після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»

15. «підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданих документів»

16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»

Платник може скласти заяву і довільної форми, але при цьому зазначивши всі вищевказані обов’язкові реквізити.

Нагадуємо, що плата за ліцензії зараховується до місцевих бюджетів за місцем торгівлі суб’єкта господарювання. Тож з метою зарахування коштів за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами та акцизного податку до місцевого бюджету, платники зобов’язані стати на облік до ДПІ, ОДПІ області за місцем розташування місць торгівлі (торгівельних об’єктів) для відкриття інтегрованих карток як платників окремих податків.

Головне управління ДФС у Черкаській області,
відділ комунікацій управління організації роботи

Каталог предприятий

Каталог предприятий г.Черкассы и Черкасской области

...
Карта предприятий

Ваше предприятие на карте г.Черкассы

...
Новости

Черкасские независимые новости

...
Форум

Черкасский форум на city.ck.ua

...
Інформація ДФС

Інформація Державної фіскальної служби

...
Інформація ФДМ

Інформація Фонду Державного майна

...
Налоговая справка ГФС

Архив налоговой справки

...
Установка спутникового телевидения
Городская справка

Информационно-справочный раздел г. Черкассы

...
Фотогалерея

Фотогалерея г.Черкассы и Черкасской области

...
Услуги портала

Услуги информационно-делового портала city.ck.ua

...
Продажа репродукций картин
Бондаренко Илона