Налоговая справка ГФС

Алексей 02-06-2010 12:14

Добрый день. Подскажите, пожалуйста, я являюсь "единщиком" но последнее время дела пошли все хуже и хуже. Вот и встал вопрос с тем что же делать дальше. Для себя вижу два варианта решения: или ликвидироваться или же перейти на общую систему. Подскажите, пожалуйста, какие процедуры необходимо будет пройти, какие документы предоставить и сколько по времени займет что бы ликвидировать СПД и какие условия поменяются если я перейду на общую систему налогообложения. На ней я так понимаю если у меня не будет оборота то я и не буду платить налог? Спасибо
Пані Олексію! Ви правильно визначили для себе варіанти виходу з такої ситуації.
Перший момент. Зняття з обліку фізичної особи - підприємця як платника податків здійснюється в порядку, відповідному для платників податків - юридичних осіб. На фізичних осіб - підприємців поширюється дія пунктів 8.1 - 8.8 цього Порядку. Особливістю є лише те, що фізична особа після прийняття рішення про внесення до Єдиного державного реєстру запису щодо прийняття рішення про припинення підприємницької діяльності подає до органу державної податкової служби, у якому вона зареєстрована як платник податків, такі документи:
 - заяву про припинення платника податків за ф. N 8-ОПП (додаток 8), дата якої фіксується в журналі за ф. N 6-ОПП;
- оригінали документів, що видаються органами державної податкової служби платнику податків (свідоцтва, патенти, довідки за формою N 4-ОПП, інші довідки тощо) і підлягають поверненню до органу державної податкової служби, а також завірені органом державної податкової служби копії цих документів, якщо такі видавались та підлягають поверненню до органу державної податкової служби.
     З метою оподаткування ліквідацією платника податків або його філії, відділення чи іншого відокремленого підрозділу є ліквідація платника податків як юридичної особи або зупинення реєстрації фізичної особи як підприємця, унаслідок якої відбувається закриття їх рахунків та/або втрата статусу як платника податків відповідно до законодавства. 
У 3-денний термін від дати внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про те, що фізична особа перебуває у процесі припинення, подати в орган державної податкової служби, в якому платник податків перебуває на обліку, ряд документів.
У зв'язку з проведенням реорганізації чи ліквідації фізичної особи органом державної податкової служби приймається рішення про проведення позапланової виїзної перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.
Призначається перевірка, яку відповідні підрозділи розпочинають протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим.
Другий момент. На загальну систему оподаткування Вас переведуть в ДПІ автоматично, якщо Ви не подасте заяву про те, що бажаєте бути платником єдиного податку (та, яку Ви писали щоквартально). Радикальних змін у поданні звітності не відбудеться - Ви ведете Книгу, подаєте декларацію (замість Розрахунку єдиного податку). І отриманий прибуток у ході Вашої діяльності Ви оподатковуєте за ставкою 15% (ПДФО), а також сплачуєте внески до Пенсійного фонду.

Вікторія 01-06-2010 12:32

Доброго дня. Чула, що уряд скасував розпорядження від 2009 року, згідно з яким нарахування податкового кредиту з використанням податової накладної, отриманої у попередніх звітних періодах, визнавалося підставою для проведення позапланової виїздної перевірки платника податку органами ДПС. Якщо так, то чи можна включати до податкового кредиту в травневу декларацію з ПДВ пропущені в березні і квітні податкові через додаток 5, а не через додаток 1 (самостійно виправлення помилки) з заповненням сточки 16.1 в травневій декларації?
Пані Вікторіє! Уточніть дату та номер такого розпорядження.

Любовь 01-06-2010 11:12

Добрий день! На сайті www.sta.ck.ua "До уваги платників податків! (в т.ч. платників ПДВ, що звітуються помісячно ) а на що звернути увагу немає.
Пані Любове! Відкрийте цю новину і прочитайте її далі.

Ольга Василівна 01-06-2010 10:49

Скажіть, будь ласка, юридична особа,10 % платники єдиного податку. Нараховані щомісячні відсотки на залишки коштів на р/р в книзі обліку доходів і витрат відображати в Інші позареалізаційні доходи? Дякую.
Пані Ольго! Так, Ви правильно зрозуміли норму Закону.

Аліса Валеріївна 31-05-2010 22:23

Добрий день! Підскажіть, будь-ласка, реквізити для сплати податку з власників транспортних засобів, якщо власник ТЗ прописаний в м.Чигирин
Пані Алісо! Податок з власників транспортних засобів сплачується не місцем прописки власника транспортного засобу, а за місцем реєстрації такого транспортного засобу.

Александр СПД 30-05-2010 14:9

Добрый день. Единый налог. Торговля запасными частями. Если нет документов, подтверждающих мои расходы (закупка ЗЧ), какие санкции может применить налоговая инспекция при закрытии СПД или в других случаях при отсутствии этих документов? Заранее благодарю.
Пане Олександре! Головні вимоги до витрат приватного підприємця.
1.                  До витрат включають ті, які відносять до валових за ст. 5 “Валові витрати” або амортизують відповідно до ст.8 “Амортизація” Закону про прибуток.
2.                  Усі витрати повинні бути підтверджені документально.
3.                  Необхідно, щоб вони були безпосередньо пов’язані з доходами, отриманими в поточному звітному періоді.
4.                  Витрати повинні відповідати фактичній сумі валового доходу, отриманого у звітному періоді. Тобто збитків (від’ємного значення графи 7 Книги) у підприємця не буває.
 
Тільки дотримання принаймі трьох умов дає підприємцю повне право безперешкодно помістити свої витрати до графи 3 Книги.
 
Відповідальність підприємців за порушення порядку ведення Книги прямо передбачена ст. 164 КпАП. Так, за неналежне ведення обліку доходів і витрат або взагалі за його відсутність підприємця можуть попередити або покарати штрафом у розмірі від 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3*17 грн. = 51 грн.) до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8*17 грн. = 136 грн.).
  Якщо протягом року після накладення першого адмінстягнення  (штрафу або попередження) він не виправився, то порушника неодмінно оштрафують  - від 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5*17 грн. = 85 грн.) до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8*17 грн. = 136 грн.).

Василь Юрійович 28-05-2010 14:35

Підскажіть, ми оплатили Укртелекому послуги по встановленню і закріпленню за нашим підприємством тел. номеру, чи правильно буде обліковувати таку операцію як нематеріальні активи? Чи брати на витрати просто як послугу та і все?
Пане Василю! Відповідно до ст.1 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", нематеріальний актив - це об'єкти інтелектуальної власності, а також інші аналогічні права... Отримання номеру телефону аж ніяк не підпадає під таке визначення. Ці витрати варто віднести до складу валових витрат.

Олексій 28-05-2010 13:11

А скажіть будь ласка ще таке питання по аліментам, вартість поштового переказу входить в суму аліментів чи я її маю оплачувати окремо? Дякую.
Пане Олексію! Це питання не відноситься до компетенції податкових органів, тому ми Вам не зможемо допомогти з відповіддю.

Олена 28-05-2010 11:53

Будь ласка повідомте які документи необхідно подаваи для подальшої реєстраціїї приватного підприємця після отримання довідки 4-ОПП і які дні приймальні
Пані Олено! Вам слід звернутись за адресою м. Черкаси, бул. Шевченка 307 (4поверх) каб.417 (реєстрація новоствореного приватного підприємця). Детальна інформація в каб.423 (тел.37-83-82).

Ольга Василівна 26-05-2010 16:28

Підскажіть, при нарахуванні штрафу в декларації з ПДВ у звязку з самостійно вияленими помилками, перераховувати на ті ж рахунки і з тими кодами в призначенні платежу, що й ми перераховуємо ПДВ?
Пані Ольго! Радимо звернутись з цим запитанням до Вашого податкового інспектора, оскільки в різних інспекціях можуть бути певні нюанси. 

леся 26-05-2010 11:10

доброго дня, підкажіть як правильно з точки зору податкової оформити таку господарську операцію. Засновником нашого ТОВ є одна фірма неризидент , виникла необхідність укласти з нею договір про надання їм послуг по розробці програмного забезпечення та обробці інформаційних даних (неризидент знаходиться за межами митної території України). Ми платники ПДВ. Яким буде ПДВ? і чи взагалі можна укладати угоди із фірмою засновником?
      Пані Лесю! Відповідно до пп. 3.1.1 Закону про ПДВ операції з поставки послуг, місце надання яких знаходиться на митній території України, є об'єктом оподаткування ПДВ.
       Визначення терміна «місце надання послуг» Закон про ПДВ не містить.
       Загальне правило для визначення місця поставки послуг (умовно встановленого місця надання послуг) регламентовано в пп. «а» п. 6.5 Закону про ПДВ: місцем поставки послуг вважається місце, де особу, яка надає послугу, зареєстровано платником ПДВ. Винятками з цього правила є операції з надання окремих видів послуг (перелічених у пп. «в», «г», «д» та «е» п. 6.5 Закону про ПДВ), для визначення місця поставки яких встановлено окремі правила.
Переважна більшість послуг нерезидентам вважаються наданими за місцезнаходженням виконавця (на митній території України). Винятком, зокрема, є послуги інтелектуального, професійного характеру, які надаються:
• нерезидентам – юридичним особам, у яких відсутнє постійне представництво в Україні, – місце за межами митної території України;
• нерезидентам – юридичним особам, які мають постійне представництво в Україні, – митна території України;
• нерезидентам – фізичним особам, які мають місце постійної адреси або постійного проживання за межами митної території України, – місце за межами митної території України;
• нерезидентам – фізичним особам, які мають місце постійної адреси або постійного проживання на митній території України, – митна територія України.
 
Отже, якщо за правилами визначення місця поставки послуги вважаються наданими на митній території України, то вони оподатковуються ПДВ, якщо ж послуги вважаються наданими за межами митної території України, то об'єкт оподаткування ПДВ відсутній.

Олексій 25-05-2010 13:13

По питанню на рахунок аліментів. В нас просто всі працівники отримують з/пл. на карточки, ми знаходимось далеко від міста, і бухгалтер не має змоги в термін 3 дні з дня виплати з/пл. перераховувати аліменти. А так би я на день видачі з/пл. приносив необхідну суму, бухгалтер оприходував в касу і наступного дня вже могла проплатити на почті. Але в нас питання чи не буде це порушенням?
Пане Олексію! Під час нарахування зарплати відповідну суму аліментів бухгалтер "відокремлює" та направляє  особі, яка одержує аліменти. Поспілкуйтеся особисто з бухгалтером підприємства та з'ясуйте питання, які Вам не зрозумілі, оскільки весь механізм сплати аліментів в нашій країні вже давно відпрацьований.

Каталог предприятий

Каталог предприятий г.Черкассы и Черкасской области

...
Новости

Черкасские независимые новости

...
Інформація ДПС

Інформація Державної податкової служби

...
Інформація ФДМ

Інформація Фонду Державного майна

...
Налоговая справка ГФС

Архив налоговой справки

...
Установка спутникового телевидения
Городская справка

Информационно-справочный раздел г. Черкассы

...
Фотогалерея

Фотогалерея г.Черкассы и Черкасской области

...
Услуги портала

Услуги информационно-делового портала city.ck.ua

...